Na novém portále www.platmobilem.cz naleznou zájemci představení a popis jednotlivých způsobů placení mobilním telefonem, odkazy na obchodníky akceptující mobilní platby a v neposlední řadě rady, jak postupovat v případě reklamace dodaného zboží či služeb, které jsou hrazeny prostřednictvím m-plateb. Součástí internetových stránek www.platmobilem.cz jsou rovněž informace o telefonních číslech (tzv. shortcodes), které jsou používány pro Premium SMS. Podle těchto čísel lze určit cenu SMS a kontakt na vlastníka čísla pro případ reklamace.
Cílem značky „Plať mobilem“ je zvýšení povědomí české veřejnosti o způsobech a možnostech placení prostřednictvím mobilního telefonu a zejména pak propagace zásad bezpečnosti při realizaci mobilních plateb. „Plať mobilem“ umožňuje zákazníkům hradit prostřednictvím mobilního telefonu cenu za služby či zboží bez ohledu, zda zaplatí odesláním Premiové SMS, nebo prostřednictvím platební brány.
V současné době již zákazníci hradí prostřednictvím mobilního telefonu za SMS jízdenky, parkovné, dárcovské SMS, cestovní pojištění, lístky na kulturní akce, digitální hudbu, DVD či hlasování v průběhu televizních soutěží a pořadů. Mobilní telefon jako platební nástroj používá více než 11 procent zákazníků tuzemských mobilních operátorů, přičemž měsíčně uskuteční přes 5 milionů transakcí.
Unikátním projektem v rámci značky „Plať mobilem“ je jednotný rozcestník při využití platební brány, který je pro všechny zákazníky stejný, a slouží k přesměrování na platební bránu zákazníkova operátora. Fyzicky to bude vypadat tak, že zákazník při výběru platební metody zvolí „Plať mobilem“ (PM) – kliknutím na logo PM.
Kampaň „Plať mobilem“ chce také rozšířit síť obchodníků nabízejících tuto pohodlnou metodu. Argumentem je jistě fakt, že zatímco platební kartu opravdu nemá každý, naprostá většina Čechů má mobilní telefon a navíc vždy u sebe. Pro platbu mobilem zákazník nemusí zakládat žádné účty ani převádět peněžní prostředky, částka je připsána bez prodlení a tato metoda nabízí možnost pravidelného zpoplatnění. Zákazníkovi s předplacenou kartou je částka odečtena z kreditu, zákazníkům s paušálem se částka objeví na měsíčním vyúčtování. Není třeba žádná registrace, služba je standardně aktivována. Rodiče ale nemusí mít obavy, v případě potřeby mohou být služby dítěti na SIM kartě zablokovány.