Podle Lenova má osobní zkušenost s tablety již 27 procent lidí. Tito lidé tablety využívají pro sledování filmů a seriálů na cestách, přístup na internet v kavárnách či pro rychlé vyhledání dopravního spojení.
Navíc se oproti loňskému výsledku zdvojnásobil počet těch, kteří během následujících šesti měsíců uvažují o koupi tabletu, a to na 18 procent. Na tabletu již někdy pracovalo 30 procent mladých mužů, nezávisle na vlastnictví. Nejvíce tabletů vlastní naopak ženy, a to ve věkovém rozmezí 27 až 39 let. Pokud jde o ženy starší generace, tam 78 procent respondentek uvedlo, že o tabletu někdy slyšely, ale zatím neměly příležitost s ním pracovat, zatímco 3 procenta starších žen o tabletech neslyšely nikdy.
Pro Lenovo průzkum zpracovala agentura Perfect Crowd na reprezentativním vzorku 500 obyvatel ČR od 15 do 50 let. Pouhá 2 procenta dotazovaných uvedla, že o tabletu nikdy neslyšela, což je v porovnání s obdobím před rokem a půl o 12 procentních bodů méně.
Zdroj: TZ Lenovo