První z nich, Sybase Mobile Sales for SAP CRM, umožňuje mobilním pracovníkům využívat software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve svých chytrých mobilních telefonech, jako je iPhone či zařízení se systémem Windows Mobile. Toto integrované řešení podle dodavatelů automatizuje prodejní procesy, zvyšuje produktivitu a zlepšuje služby zákazníkům, protože obchodníci jsou více flexibilní.
Druhé řešení, Sybase Mobile Workflow for SAP Business Suite, umožňuje uživatelům používat ve svých mobilech některé funkce podnikového informačního systému SAP Business Suite. Z mobilů mohou například evidovat průběh práce a cestovních žádostí, nastavit upozornění či zaznamenávat čas strávený na jednotlivých pracovních úkolech, vše prostřednictvím zabezpečené e-mailové schránky.
Podle průzkumu společnosti IDC v roce 2008 pracovalo 919,4 milionů zaměstnanců v terénu, což představovalo 29 procent veškeré pracovní síly. V roce 2013 by se počet mobilních pracovníku měl přiblížit k 1,19 miliardy, což by odpovídalo podílu 34,8 procenta celkové pracovní síly na světě.