Podporu on-line marketingu typu CEM nabízejí nejnovější nástroje Kentico

10. 11. 2011

Sdílet

Varianta CMS 6 uživatelům mimo jiné nabízí rozšíření stávající platformy o funkcionalitu oblasti Customer Experience Management (CEM). Uživatelé tak získají on-line přístup ke skupině vlastností z oblasti CEM a díky komponentám, jako je například řízení kampaní, A/B a multivariantní testování, personalizace obsahu, segmentace návštěvníků a hodnocení jejich kvality (lead scoring) či e-mail marketing, získají silný nástroj pro on-line marketing.

Novinkou je pak integrované řešení Customer Experience Management (CXM), jež je součástí řady CEM. Je zaměřené na středně velké firmy a velké korporace a společnosti díky němu získají rychlý přístup k analýzám jejich marketingových aktivit jednoduše on-line, a mohou tak dosahovat okamžitých a přesně měřitelných výsledků.

Na rozdíl od ostatních srovnatelných produktů prý EMS poskytuje kompletní a plně integrovanou sadu nástrojů pro marketéry, kteří potřebují rychle rozjet své kampaně, získávat užitečné a relevantní údaje a zvýšit tak návratnost svých investic.

Našli jste v článku chybu?