Obsahuje mj. strojově se učící technologii či vylepšenou podporu dotazů (Query Performance) a sběru dat. To podle výrobce urychlí řešení problémů a lépe zautomatizuje provoz IT napříč fyzickým, virtuálním a hybridním cloudovým prostředím.
VMware tvrdí, že nová verze vCenter Log Insight dokáže identifikovat problémy IT o čtvrtinu rychleji, dokáže zkrátit dobu řešení problémů o polovinu a redukuje čas potřebný k analýze logů o 80 procent.
K tomu mu pomáhají funkce jako třeba (výčet podle výrobce):
- Inteligentní shlukování (Intelligent Grouping) – Nová strojově se učící technologie automaticky sdružuje související data, a pomáhá tak administrátorům rychleji nalézt problémy a zkrátit dobu potřebnou k jejich řešení
- Zpracování dat (Data Ingestion)– Osmkrát rychlejší sběr dat oproti VMware vCenter Log Insight 1.5 zlepší přehled ve fyzických, virtuálních a cloudových prostředích zákazníků
- Vizualizace dat – Nové funkce pro vizualizaci ve formě tabulek a grafů poskytnou administrátorům širší možnosti pro analýzu nestrukturovaných logovacích dat
- Rozšiřitelnost – Nový nativní Microsoft Windows agent shromažďuje logy z Windows desktopů a serverů a umožňuje zákazníkům zachycovat a analyzovat logovací data napříč všemi klíčovými prostředími