„Z mého pohledu máme za sebou velmi úspěšný rok. Naše digitální televize O2 TV je, stejně jako mobilní služby, součástí tarifních balíčků O2 Spolu, které využívá stále více rodin, skupin přátel a drobných podnikatelů. Také díky tomu se počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2 TV zvýšil za rok 2018 o více než 60 tisíc a počet mobilních zákazníků smluvních služeb o 165 tisíc," komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth, a pokračuje: „Úspěšně jsme dokončili historicky největší transformační projekt informačních technologií. Ten nám v budoucnu umožní výrazně rozvinout samoobsluhu Moje O2 a zásadně změní způsob, jakým budeme vyvíjet nové produkty a obsluhovat naše zákazníky."
„Z finančního pohledu byl rok 2018, a zejména jeho druhé pololetí, rokem nejvyšších investic od rozdělení společnosti v roce 2015. Kromě investic do nákupů exkluzivních sportovních práv a transformace informačních systémů jsme pokračovali v investicích do dalšího posílení vlastní mobilní sítě na Slovensku," vysvětluje Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti a dodává: „Většina našich investic v roce 2018 tak směřovala do prorůstových oblastí."
Jako další krok na cestě k 5G začalo O2 od poloviny listopadu nabízet zákazníkům bydlícím mimo dosah rychlého připojení přes kabel novou generaci bezdrátového internetu na doma na frekvenci 3,7 GHz, která přináší rychlosti až 100 Mb/s.
Kromě míst s nízkou rychlostí pevné sítě je nová technologie vhodná například pro novostavby, kde chybí telefonní přípojky. Vedle vyšších reálných rychlostí přinese 5G internet i neomezený objem dat a také vyšší kapacitu, což umožní například přehrávání HD videí nebo sledování digitální televize O2 TV.
Od 22. listopadu O2 jako první společnost na světě spustil funkci AR Wi-Fi. Ta zákazníkům s podporovanými telefony umožňuje měřit dosah své domácí sítě prostřednictvím rozšířené reality.
Celkový počet mobilních zákazníků zvýšil v roce 2018 meziročně o 2 % na 5 038 tisíc. Zákaznická báze mobilních smluvních služeb vzrostla o 165 tisíc, tedy 4,8 %, na 3 594 tisíc na konci roku 2018. Počet zákazníků mobilních předplacených služeb byl 1 444 tisíc.
Již téměř 70 % telefonů v síti O2 spadá do kategorie chytrých zařízení, více než polovina všech telefonů podporuje technologii 4G LTE.
Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 31. prosinci 2018 celkem 335 tisíc. Na konci roku 2018 tak O2 registrovalo již téměř 758 tisíc aktivních přístupů digitální televize O2 TV.