Seminář s názvem „Šetříme náklady a spokojených zákazníků přibývá“ se konkrétně uskuteční 24. března, 28. dubna, 19. května a 16. června, vždy od 10 hodin v Data Show Room T-mobile Praha, Tomíčkova 2144/1.
Tento seminář je určen zejména těm, kdo komunikuje denně s klienty, řídí tým lidí a těm kdo chtějí maximálně využít veškerý potenciál každého nového kontaktu, vytěžit maximum ze stávajících kontaktů a zbytečně se nepřipravit o klienty. Informace jsou vhodná jak pro obchodníky, tak i střední a vyšší management zejména.
V průběhu semináře budou mít účastníci možnost se seznámit jak s obecnými pravidly, které je potřeba dodržovat, tak s praktickou ukázkou využití CRM systému pro tuto činnost. Představovány budou hlavně praktické věci, vycházející z dlouhodobé zkušenosti společnosti CS Compex Consulting v této oblasti, která se více než 15 let zabývá systémy péče o zákazníky a jejich implementací do firem.
Bližší informace, včetně programu semináře a registračního formuláře najdete na stránkách CS Compex Consulting. Účast je zdarma.