Nejenže nedotažená mapová aplikace v nové verzi mobilního operačního systému iOS 6 sklízí negativní ohlasy recenzentů a veřejnosti, ale stává se také terčem posměchu konkurenčních hráčů. Doposud na problémy spojené s mapovým systémem vyvinutým společností Apple satiricky poukázala společnost Nokia nebo Samsung, který navíc podobně jako v minulém roce zveřejnil reklamní video, v němž zesměšňuje zákazníky stojící ve frontě před kamennými prodejnami Apple.
Nyní se ke skupině posměváčků přidává také společnost Motorola a snaží se z dílčího neúspěchu Applu vytěžit co nejvíce. Ve své reklamě, jež byla zveřejněna v pátek na sociální síti Google+, Motorola srovnává aplikaci Google Maps integrovanou do smartphonu Droid Razr M s mapovým systémem přítomným v iOS 6. Neodpustila si přitom využití hashtagu #iLost.
„Hledáte 315 E 15th na Manhattanu? Google Maps ve smarptohnu Droid Razr vás zavedou tam, kam potřebujete, a ne do #iLost v Brooklynu,“ píše se v reklamě.
Mluvčí společnosti Apple ve čtvrtek sdělila médiím, že byly mapy spuštěny s vědomím toho, že se jedná o významný produkt, který je však ještě „v plenkách“. „Neustále službu vylepšujeme a jedná se o cloudovou aplikaci, tedy čím více uživatelů ji používá, tím bude lepší. Oceňujeme veškerou odezvu a tvrdě pracujeme na tom, aby byly s aplikací uživatelé ještě spokojenější.“
Zdroj: IDG News Service