Facebook i nadále dominuje v marketingových kampaních. Ve čtvrtém čtvrtletí minulého roku si jej jako médium pro své klienty vybralo 89 % agentur, zatímco Twitter zvolilo 39 %, YouTube 36 %, LinkedIn 21 % a Google+ 18 % z nich. To neznamená, že si agentury na těchto sítích platily reklamy: znamená to pouze, že tyto platformy použily k marketingu pro své klienty, a využily k tomu jak reklam, tak Facebook Pages nebo Google+ Pages.
Průzkum mezi reklamními agenturami provedla společnost Strata. A z její prognózy vyplývá, že firmy obecně budou do své propagace na sociálních sítích masivně investovat i v tomto roce - meziroční nárůst by měl být o 14 %. Reklamní agentury v posledním čtvrtletí minulého roku také znatelně investovaly do mobilní reklamy (meziroční nárůst o 39 %). Nejvíce z nich (83 %) cílilo na iPhone, Android si pak vybrala přesně polovina z nich. Zajímavé také je, že pouze 4 % z dotázaných reklamních agentur uvedla, že v tomto roce budou více investovat do tištěné reklamy než v roce předchozím.