V první fázi programu Mozilla ukazovala reklamy v malých náhledech, jež se zobrazí, když uživatel otevře novou záložku. Tyto reklamy se však zobrazovaly pouze novým uživatelům Firefoxu. V druhé fázi se reklamy začnou zobrazovat i "starým" uživatelům. Mozilla se tímto experimentem snaží snížit svou závislost na příjmech od Googlu a získat více peněz. Pozice Firefoxu totiž nevypadá příliš dobře - podíl na desktopech stále klesá a na mobilních zařízeních jej používá jen hrstka uživatelů.
"V druhé fázi se uživatelům navíc začnou zobrazovat zajímavější obrázky, které mohou upoutat jejich pozornost," uvedl Darren Herman z Mozilly s tím, že reklamy se začnou zobrazovat "během příštích několika týdnů". Podle Hermana uživatelé v první testovací fázi průměrně klikli na pět až šest reklam ze sta. "Našim cílem není uživatele zahltit reklamou, ale dát jim nějakou přidanou hodnotu," dodal Herman.
Zdroj: CNET