Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do prodejen o 40 % více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku, včetně tří zcela nových showroomů, informovala PR manažerka Alzy Šárka Jakoubková.
V roce 2014 vyřídila Alza více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více, než v roce 2013. Na tomto růstu se významnou měrou podílelo zavedení nových služeb zákazníkům v oblasti doručování. Alza jako jediný e-shop v České republice začala provozovat vlastní síť výdejních schránek AlzaBoxů a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres.
„Počet nabízených položek vzrostl téměř o polovinu - z 50 na 72 tisíc položek. V sortimentu zákazníci najdou i zcela nové produktové kategorie: kosmetiku, šperky a hračky. Po převzetí majoritního podílu ve společnosti Publero jsme prodej digitálního obsahu jako knihy, hudba a filmy rozšířili také o předplatné novin a časopisů,“ doplňuje Jakoubková. Denní návštěvnost webových stránek Alza dosáhla 400 tisíc uživatelů.