Nová řešení pro zefektivnění IT v podniku představila firma CA

4. 5. 2009

Sdílet


Mezi nová a vylepšená řešení pro EITM společnosti CA, které navíc doprovází služby pro rychlé a efektivní nasazení, patří:
Rozšíření Wily Application Performance Management (APM)
Nová verze ukazuje v reálném čase stav aplikace a jak kvalita zákaznických služeb ovlivňuje výkonnost podniku. Rozšíření viditelnosti transakcí napříč všemi původními prostředími i prostředími s architekturou orientovanou na služby (SOA) umožňuje komplexní zamezení problémům, jejich zrychlené řešení a vyšší provozní efektivitu.

Nové možnosti řešení Service Catalog
Nová verze zjednodušuje procesní změny, zrychluje poskytování služeb a současně snižuje vliv na obchodní aktivity.

Plánovaná vylepšení řešení Service Desk
ová verze umožňuje sjednocený pohled na plánované a zjištěné změny napříč podnikem, čímž lze identifikovat a vyhnout se konfliktům, které mohou způsobit přerušení dodávky služeb.

Plánované funkce řešení IT Client Manager
Nová verze bude obsahovat rozšířené možnosti soupisu aktiv a dříve oznámené řešení Federal Desktop Core Configuration Scanner.

Rozšíření řešení Clarity PPM On Demand
Nová verze nabízí přizpůsobenou funkčnost jako reakci na procesy řízení IT, na vývoj nových výrobků a na nařízení americké federální vlády, jako např. Earned Value Management (EVM).

Rozšíření pro Workload Automation (dříve CA dSeries Workload Automation)
Nejnovější verze zlepšuje dodávku služeb koncovému zákazníkovi přes automatizaci zpracování procesů s ohledem na vznik obchodních událostí.

Našli jste v článku chybu?