Je nabízen ve variantě SaaS (software jako služba), která umožňuje práci odkudkoli prostřednictvím internetu, nebo v podobě, kdy data neopustí kancelář insolvenčního správce.
Novinka podle výrobce komplexně řeší agendu související s výkonem funkce insolvenčního správce. Nabízí například automatické hlídání veškerých lhůt a termínů i potřebné datové podklady v podobě předchystaných číselníků a automatického napojení na informace z insolvenčního rejstříku, registru ARES a kurzovní lístky ČNB. Výhodou je prý i variabilita nastavení podle potřeb správce.
„Všechny výstupy realizované informačním systémem Insolvenční správce byly prověřeny soudy a věřitelskými institucemi a označeny jako vhodné následování,“ říká expert na insolvenční právo a produktový manažer Lukáš Pachl ze společnosti CCV Informační systémy a dodává: „Hlavní důraz jsme kladli na vysokou efektivitu a maximální použitelnost.“
Při vývoji řešení ISIS byl podle výrobce kladen maximální důraz na nejvyšší možné zabezpečení dat nejen s ohledem na zákonné povinnosti, ale především v souvislosti s aktuálními hrozbami, kterým musí čelit dnešní informatizovaná společnost.
Novinka proto obsahuje bezpečnostní prvky na úrovni internetového bankovnictví; eliminace rizika ztráty dat je dále zajištěna on-line automatickým zálohováním dat, pokročilým systémem přístupových práv a hesel, šifrováním a či vlastním on-line monitoringem. Data jsou navíc uložena na centrálním úložišti s pravidelnou duplikací do další bezpečné lokality.
Na březen 2010 je už připravováno spuštění verze 2.0, která obsahuje nové přidané funkce dle dalších námětů insolvenčních správců na základě jejich praktického používání verze 1.0.