Podle informací agentury Bloomberg se představitelé Samsungu sešli se zástupci televizních stanic, aby zjistili, kolik by stálo licencování jejich obsahu přes internet. Samsung by chtěl podle neoficiálních zdrojů nabízet stejné kanály svým uživatelům globálně. Podobnou službu již v současné době provozují firmy jako Dish Network a Sony a na spuštění podobných projektů se připravují firmy Amazon, Hulu a YouTube.
Samsung je oproti zmíněným firmám ve velké výhodě, jelikož již prodává chytré televizory propojené s internetem. A co víc, desítky milionů lidí na světě využívají jeho smartphony a tablety, které je taktéž možné použít ke sledování digitálního obsahu. Jihokorejský gigant by novou službu nakonec mohl využít i k tomu, aby prodal více svých elektronických zařízení. Mluvčí Samsungu zatím odmítl celou věc komentovat s tím, že jihokorejský gigant „bez ustání sjednává strategická spojení s různými partnery."
Zdroj: IDG News Service