Bezmála 250 tisíc profesionálů z České republiky může nyní zvolit českou verzi přímo v nastavení svého profilu. Česká lokalizace, která přichází několik dní po nizozemské, svědčí o pokračujících investicích sítě LinkedIn do evropského trhu. Celkově je tato síť dostupná již v šestnácti jazycích. Česká úvodní stránka s instruktážním videem je určena těm uživatelům, kteří si chtějí změnit jazyk na češtinu. K dispozici je také okno pro volbu jazyka v nastavení účtu, odkud si uživatelé mohou zvolit kterýkoliv z nabízených jazyků pro své webové rozhraní. Informoval o tom sesterský magazín CIO Business World.
„Uživatelé z České republiky jsou společně s dalšími ze zemí střední a východní Evropy bráni jako jedni z nejaktivnějších v rámci celé evropské sítě. Předpokládáme, že dostupnost české lokalizované verze LinkedIn usnadní zdejším uživatelům spojení s největší světovou profesní sítí a umožní jim získat přístup k lokálním i mezinárodním znalostem a zkušenostem,"uvedl Ariel Eckstein, výkonný ředitel LinkedIn pro Evropu, Blízký východ a Afriku (EMEA).
Některé z významných společností působících na českém trhu (například RWE, Epson nebo HP) používají marketingové nástroje LinkedIn k vyhledávání a následnému oslovování konkrétních klientů prostřednictvím cílené reklamní kampaně.
Obory v České republice s největším počtem uživatelů sítě LinkedIn:
- IT a softwarové služby
- telekomunikace
- bankovnictví