Unicorn Systems pracuje zejména pro klienty v bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikacích, energetice, průmyslu a obchodu.
„Patří nám významný podíl na evropském trhu IT. V roce 2017 jsme vyvinuli více než 70 nových systémů, vytvořili jsme 93 nových verzí již existujících systémů a naše servisní divize se starají o 208 informačních systémů. Pracujeme na řešeních pro největší evropské společnosti, systémech, které jsou stěžejní pro fungování celých průmyslových odvětví. Mezi naše klienty patří například Česká spořitelna, Komerční banka, Tatra banka, Raiffeisenbank, Česká pojišťovna, Allianz, Škoda Auto, Volkswagen, Vodafone, innogy, Tesco a řada dalších,“ říká Jan Jaroš, generální ředitel a předseda představenstva Unicorn Systems.
K významným milníkům roku 2017 patří otevření nové pobočky v Chrudimi a v Praze-Chodově. V současné době má Unicorn v Česku vedle pražských poboček a centrály dalších šest poboček v regionálních městech (Brno, Hradec Králové, Mladá Boleslav, Ostrava, Plzeň, Chrudim), a zahraniční pobočky – dvě na Slovensku (Bratislava, Prešov), dvě na Ukrajině (Kyjev, Ternopil) a jednu v nizozemském Arnhemu.
Na příjmech se podílela i chytrá řešení a služby pod obchodní značkou Plus4U. V roce 2017 tato řešení používalo více než 300 firem a přes 96 000 jednotlivců. Internetová služba Plus4U poskytla v roce 2017 přes 1,8 miliardy funkčností a spravovala více než 27 TB dat. Jednou z loňských novinek je například +4U eRecept, online aplikace pro vystavování elektronických receptů lékařem.
Posledním základním kamenem skupiny je Unicorn College, kde na této vysoké škole zaměřené na informační technologie, ekonomii a management, studuje celkem 371 studentů z 25 zemí, do akademického roku 2017/2018 bylo přijato 188 nových studentů. Unicorn College zrealizovala celkem 49 kurzů externích školení, která absolvovalo 273 účastníků. Komplexním vzdělávacím programem Unicorn Top Gun Academy v roce 2017 prošlo 1 450 spolupracovníků skupiny Unicorn.