Službu podrobného přehledu o měsíčních útratách mobilu nabízí Telefónica Czech Republic

15. 6. 2011

Sdílet

Aktivace služby i SMS dotazy jsou zdarma. Za příchozí informační SMS zákazníci zaplatí 3 Kč. Kontrola výdajů zahrnuje tři služby - Útrata, Info Jednotky a Info Limit.

"Většina zákazníků se zajímá o to, kolik měsíčně zaplatí za volání a posílání zpráv a aby tyto náklady nepřesáhly určitou částku. Připravili jsme pro ně proto službu, která jim umožní mít průběžně přehled nad tím, kolik na konci každého zúčtovacího období zaplatí, " říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.

 

Útrata

Pokud si uživatel přeje mít kdykoliv přehled o orientační útratě nad rámec pravidelného měsíčního paušálu a jednorázových plateb za doplňkové služby (např. internet v mobilu, Top SMS balíček apod.), o počtu vybraných volných jednotek a počtu dnů zbývajících do konce zúčtovacího období, je pro něj vhodná doplňková služba Útrata. Stačí zaslat SMS dotaz ve tvaru UTRATA na číslo 999111. Požadovanou informaci pak obdrží formou SMS zprávy.

 

Info Jednotky

Když chce mít uživatel pod kontrolou čerpání volných jednotek jeho paušálního tarifu, je pro něj připravena doplňková služba Info Jednotky. O dosažení limitu 80 % a 100 % volných jednotek je informován prostřednictvím SMS zpráv. Službu si lze aktivovat zasláním SMS ve tvaru JEDNOTKY na číslo 999111. Informační zprávy je možné nechat si přeposílat také na jiné telefonní číslo nebo na e-mailovou adresu.

 

Info Limit

Se službou Info Limit má uživatel možnost nastavit si finanční limit své útraty nad rámec měsíčního paušálu a jednorázových plateb. O dosažení 80 % a následně 100 % tohoto limitu je informován SMS. K aktivaci služby nebo změně nastavení finanční částky limitu stačí zaslat SMS ve tvaru INFOLIMIT X (X představuje výši měsíčního finančního limitu v Kč) na číslo 999111. Informační zprávy je také v tomto případě možné nechat si přeposílat i na jiné telefonní číslo nebo na e-mailovou adresu.

Našli jste v článku chybu?