Novinka zahrnuje řešení ThreatCloud Managed Security Service a ThreatCloud Incident Response a rozšířuje tak současné bezpečnostní nástroje.
V prvně jmenovaném případě jde o řešení, které nepřetržitě monitoruje bezpečnostní události na síti a bezpečnostních bránách zákazníků. Na základě konkrétních dat pak poskytuje prý snadno pochopitelná upozornění.
Řízené bezpečnostní služby také pomáhají optimalizovat bezpečnost formou doporučení a ladění politik Threat Prevention.
ThreatCloud Incident Response zase poskytuje zákazníkům expertní pomoc v reálném čase během kritických bezpečnostních hrozeb a pomáhá společnostem rychle reagovat a zotavit se.
Také je možné se spojit po telefonu s oborníky, kteří udrží síť chráněnou během útoku nebo po jeho spuštění a odhalení.
„Hrozby jsou stále sofistikovanější a jejich počet roste, takže je i pro nejlépe vybavené bezpečnostní týmy obtížné zůstat na špici. Nové služby poskytují zákazníkům kritické bezpečnostní zdroje,“ řekla Dorit Dorová, produktová viceprezidentka Check Point Software Technologies.