Několik uživatelů chytrých televizorů Samsungu si podle nových informací stěžuje na to, že jejich TV vkládají reklamy do videí, která mají uživatelé lokálně uložena, a následně tyto reklamy zobrazují několikrát do hodiny. "Každý film, který si přehraji, běží nerušeně 20 - 30 minut a následně se zobrazí reklama na Pepsi - nejen audio, ale čistokrevná televizní reklama. Dnes se mi to stalo u šesti filmů," uvedl jeden uživatel na webu Reddit. Australská divize Samsungu se následně k celé věci vyjádřila s tím, že jde o chybu, kterou zapříčinila nedávná aktualizace softwaru, jež nebyla zamýšena pro australský trh. Problém by měl být během několika dnů vyřešen. Samsung však dále neuvedl, zda mohou s řešením v dohledné době počítat i uživatelé mimo Austrálii.
Někteří uživatelé byli schopni reklamy vypnout tím, že v nastavení svých televizorů odmítli pravidla ochrany osobních dat Yahoo. To lze učinit kliknutím na Smart hub - Podmínky užívání – Pravidla ochrany soukromí Yahoo a zvolením možnosti "S pravidly ochrany osobních dat Yahoo nesouhlasím".
Zdroj: Techspot