Moto X měl být prvním telefonem, jehož design si lidé mohou při koupi plně modifikovat, a tak výrobce očekával velký úspěch. Navzdory poměrně kvalitně provedenému zařízení, které si lze přizpůsobit podle vlastních představ, se Moto X zatím nijak zázračně neprodává. Podle společnosti Strategy Analytics se od zahájení prodeje v srpnu prodalo pouhých pět set tisíc kusů.
Při tomto stavu mnozí zpochybňují rozhodnutí Googlu z května 2012 koupit mobilní divizi Motoroly za 12,5 miliardy dolarů. Překvapující je pak také fakt, že Google využívá jiné společnosti (konkrétně třeba LG) k výrobě svého smartphonu Nexus 5, když má k dispozici právě Motorolu. Podle některých expertů byla Moto X při svém debutu příliš drahá a nepomohlo jí ani to, že americký operátor AT&T od počátku příliš neumožňoval si jej přizpůsobit. Další věcí je pak to, že výroba Moto X probíhá kompletně v USA, čím se Motorola sice pyšní, avšak na druhou stranu to značně zvedá náklady.
Zdroj: Techspot