Infor10 Marketing tak činí simultánně prostřednictvím řady odchozích (e-mail, direct mailing, SMS, Facebook, Twitter, atd.) a příchozích (web, mobilní zařízení, on-line prodejny, call centra, hlasové systémy, POS terminály, bankomaty apod.) kanálů.
Řešení podle výrobce umožňuje řízení vztahů se zákazníky napříč celou společností s ohledem na řízení zákaznických preferencí, optimalizaci nabídky, rozhodování na základě pravděpodobnosti a přínosů, a marketingové aktivity vyžadující svolení zákazníků.
Infor10 Marketing využívá potenciál zainteresování samotných spotřebitelů na efektivitě kampaní prostřednictvím speciálních funkcí sociálních sítí, které umožňují příjemci e-mailové kampaně vystavit informaci na existující profil na Facebooku, Twitteru či dalších sítích a sdílet ji s dalšími uživateli.
Uživatelé oslovení tímto způsobem mají možnost „sdílet“ čí se „stát přáteli“ či přeposlat zprávu přímo na určené kontakty. To zákazníkům pomáhá zefektivnit svou kampaň a marketingovým pracovníkům poskytuje možnost intenzivnější komunikace.
Kromě toho tyto nástroje obsahují robustní funkce pro sledování a analýzy, které pomáhají určit výkonnost kampaně, identifikovat nejziskovější iniciativy a zároveň chránit anonymitu a vztahy se zákazníky.