Portfolio obsahuje mimo jiné analytické nástroje, funkce pro podporu sociálních sítí, nástroj pro správu webového obsahu, dále pak portál, mashupy a mobilní funkce umožňující organizacím zvyšovat svou schopnost přilákat a udržet si zákazníky, tvořit cílenou reklamu a marketing a zvyšovat celkovou loajalitu zákazníků.
Nový software podle výrobce umožňuje firmám vytvářet například vysoce personalizované formy interakce díky analýze a následným přizpůsobením na preference, chování a nákupní zvyklosti uživatelů, ovšem stejně tak se dokáže orientovat podle použitého přístroje, místa, na němž se dotyčný uživatel nachází a též podle pocitů návštěvníků.
Vedle toho novinka prý umožňuje lépe chápat a ovlivňovat návštěvníky prostřednictvím jedinečné, na míru šité uživatelské zkušenosti, kdy jsou využity blogy, chatovací fóra, videa i mobilní funkce. Podporuje konverzace s uživateli i mezi nimi prostřednictvím on-line komunit a umožňuje majitelům firem řídit tvorbu a dodávání obsahu, bohaté mediální prezentace, spouštění kampaní nebo realizaci průzkumů mezi zákazníky za použití několika kanálů.
IBM bude k řešení poskytovat i své konzultační služby, zejména při vyhodnocování, rozvoji a využívání nových webových možností. Poradci IBMi (IBM Interactive) budou spolupracovat s klienty na instalaci Customer Experience Suite tak, aby byla zajištěna lepší diferenciace, vyšší příjmy, produktivita, efektivita a snížení nákladů prostřednictvím optimalizovaného uživatelského zážitku.