Jeho hlavním cílem je podpora učitelů, dětí i rodičů při integraci informačních a počítačových technologií do výuky a zároveň se snaží vštěpovat předškolákům hravou formou základy počítačové gramotnosti. Speciální softwarové programy, kterými jsou počítače vybaveny, napomáhají rozvíjet znalost jazyka, matematiky, vědy a humanitních oborů.
Počítačové pracoviště je podle IBM ergonomicky přizpůsobené dětem v předškolním věku a splňuje veškeré psychohygienické normy. Sestavu tvoří barevný plastový domeček, ve kterém je uzavřen počítač i veškerá další technika a sedátko pro dvě děti. Samozřejmostí je i dětská myš.
Programové vybavení počítačové stanice se skládá z šesti oddílů, z nichž každý přispívá k rozvoji odlišných schopností a dovedností. Vede děti k rozvoji logického myšlení a časové a prostorové představivosti, stejně jako procvičuje základní matematické dovednosti. Přispívá k rozvoji jazykového vyjadřování. Podporuje také představivost, tvořivost a umožňuje experimentování a rozšiřuje znalosti dětí o přírodě a o světě kolem nich.
Předpokladem je aktivní zapojení rodičů a pedagogů. Ti musí ovládat základy práce s počítačem a zúčastnit se úvodního zaškolení, během kterého se s celým programem komplexně seznámí. Pro zapojení mateřské školy do programu je také důležité zařazení dětí ze sociálně znevýhodněných rodin, popř. dětí se speciálními nároky na vzdělávání.