Společné řešení pro Unified Communications nabízejí Alcatel-Lucent a HP

24. 7. 2010

Sdílet

 

Mezi nové produkty patří:

• Migrace z řešení více dodavatelů a ze starších pobočkových ústředen na integrační vrstvu hlasu přes IP využívající otevřenou architekturu Alcatel-Lucent IP Telephony. HP pomůže zákazníkům dosáhnout větší návratnosti investic do řešení jednotné komunikace a spolupráce pomocí řídící platformy Genesys Customer Interaction, řešení UC connect, sady Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite a řešení IP telefonie OmniPCX Enterprise.

• Automatizované pracovní postupy a řízení pracovního vytížení v rámci podnikových procesů pomocí řešení HP a Genesys Intelligent Workload Distribution, které šetří provozní náklady zvyšováním efektivity všech podnikových zdrojů a zaručuje vysokou úroveň služeb zákazníkům.

Mezi oborové aplikace jednotné komunikace a spolupráce, které přispívají ke snižování nákladů a zvyšování efektivity, patří např. digitální nemocnice. HP využije řešení Alcatel-Lucent Advanced Communication Server k vytvoření otevřené integrační vrstvy jednotné komunikace a spolupráce pro nejrůznější odvětví včetně zdravotnictví, finančních a technických služeb či státní správy.

Výše uvedená řešení, vycházející z poradenských služeb HP UC&C, přistupují k podnikové komunikaci komplexně – od strategie a plánování až po implementaci a školení. Mohou být implementována v infrastruktuře zákazníka nebo formou outsourcovaného provozu.

Našli jste v článku chybu?