Hlavní navigace

Samsung zjednodušuje pravidla pro řešení reklamací

9. 5. 2010

Sdílet

Společnost Samsung s platností od začátku května upravila a zjednodušila pravidla pro řešení reklamací vadných nebo nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.

Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce. K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad z níže uvedených:

•    řádně vyplněný záruční list SAMSUNG
•    strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku
•    strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.



Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?