Hlavní navigace

Své systémy pro kontaktní centra vylepšil SAP o podporu řízení lidských zdrojů

18. 11. 2009

Sdílet

Díky novému rozšíření budou podle dodavatele uživatelé moci schopni sledovat veškeré dění okolo zákazníků, analyzovat data k přesnějšímu odhadování dalšího vývoje, lépe plánovat lidské zdroje s odpovídajícími znalostmi a dovednostmi, získávat od zákazníků zpětnou vazbu nebo měřit výkonnost.

Obě společnosti se rovněž dohodly, že budou sdílet své technologie i produktové mapy.

BCM funguje jako softwarové IP kontaktní centrum, které umožňuje pracovníkům péče o zákazníky z jediného místa jednoduše komunikovat se zákazníky bez ohledu na to, zda je kontaktují přes telefon, fax, e-mail, chat, SMS nebo web. Díky napojení na SAP CRM přitom mají vždy přehled o kompletní historii komunikace a vztahů s daným zákazníkem. Veškerou komunikaci mohou rovněž jednoduše směrovat na další experty nacházející se ve společnosti i v terénu.

„V současné době investiční opatrnosti a omezení bankovních půjček představují zákazníci pro většinu firem nejcennější zdroj příjmů vůbec. Pokud již používají efektivní řešení pro řízení vztahů se zákazníky, představuje pro ně další krok optimalizace lidských zdrojů, které mají péči o zákazníky na starost. Právě na tuto oblast je představené rozšíření zaměřeno,“ řekl Ján Ferjo, Business Development Manager společnosti SAP pro střední a východní Evropu.

Našli jste v článku chybu?