Svou IP telefonní ústřednu upgradovalo Kerio, usnadňuje správu hovorů

25. 1. 2012

Sdílet

Malým a středně velkým organizacím umožňuje snížit náklady za telefonní hovory či disponovat, jak uvádí dodavatel, neomezeným spojením. Řešení je jednoduše spravovatelné, takže organizace už nepotřebují volat či zaměstnávat servisního pracovníka.
Kerio Operator 1.2 nyní podporuje kartu Digium TDM410 s moduly FXO pro připojení analogových telefonních linek. Spolupracuje také s programem Kerio Control, který je dodávaný s nastavením respektujícím potřebnou šířku pásma pro srozumitelnou a nepřerušovanou hlasovou SIP komunikaci.  
Kerio Operator nabízí rovněž propojení s programem Kerio Connect a umožňuje uživatelům pracovat s hlasovou poštou přímo v jejich e-mailové schránce.     
Produkt lze pořídit buď jako softwarové zařízení s vlastním zabezpečeným operačním systémem, nebo jako virtuální VMware zařízení umožňující rychlé zapojení do produkčního prostředí na standardním hardwarovém vybavení,  a to za cenu od 3 000 Kč za serverovou licenci pro 5 uživatelů.

Mezi nově přidané vlastnosti verze 1.2 patří:
•    Vyzvedávání hovorů - Funkce umožňuje uživatelům přijmout na svém telefonu i hovory, které vyzvánějí na jiné lince ve stejné kanceláři nebo dokonce i v jiné virtuální kanceláři, nazývané „zóna“ či „místnost“. V prvním případě jim stačí znát číslo volané linky, ve druhém potřebují speciálně nastavený kód.
•    Podpora Busy Lamp Field (BLF) – Tato funkce je užitečná zejména pro recepční. Světelné LED indikátory ukáží, zda je příslušná linka volná, obsazená či na ní vyzvání příchozí hovor.
•    Automatická konfigurace telefonů - Automatické nastavení pomocí funkce “plug-and-play” usnadňuje nastavení nově zapojených telefonů do sítě. Funkce podporuje celou řadu oblíbených telefonů, jako například Cisco, Linksys, Polycom a Snom.

Našli jste v článku chybu?