Výsledky T-Mobile za rok 2008
V porovnání s rokem 2007 se počet zákazníků T-Mobile zvýšil o 2,9 % na 5,42 milionu. T-Mobile dále posílil svou pozici v segmentu tarifních zákazníků, jejichž počet dosáhl téměř 2,5 milionu, což představuje více než 46 % celé zákaznické báze. Počet Twist uživatelů se ke konci roku ustálil na hodnotě 2,92 milionu. V roce 2008 si T-Mobile připsal 151 tisíc nových zákazníků.
Celkové tržby přesáhly 33,1 miliardy Kč, z čehož tržby ze služeb se přiblížily 32 miliardám. V roce 2008 T-Mobile pokračoval ve svém zaměření na rozvoj komunitních a datových služeb. Operátor dále rozšiřoval možnosti připojení k internetu - síť EDGE v současné době pokrývá cca 90 % populace, služba Internet 4G je dostupná pro více než 60 % Čechů. Objem přenesených dat vzrostl meziročně o 30 %.
T-Mobile začal nabízet také ADSL připojení a v závěru roku oznámil plán na vybudování 3G sítě. V loňském roce uvedl tarifní zvýhodnění T-Mobile Rodina a T-Mobile Team (zvýhodňující komunikaci mezi 5 lidmi), tarif BAV SE s Mých5 či T-Mobile Combi (předplacenou kartu s výhodami tarifu). Firemní zákazníci byli osloveni novými tarify T-Mobile Profinet a Podnikatel. Uživatelům datových služeb byly určeny datové balíčky (notebook + koncové zařízení + datový tarif) a neomezené ADSL.
Strategie T-Mobile pro rok 2009 zahrnuje další intenzivní rozvoj datových služeb včetně DSL a 3G sítě, či tarify spojené s bonusy za jejich využívání. Další prostor pro rozvoj operátor vidí v nových službách a produktech jako jsou mobilní reklama a platby, identity management využívající NFC technologie a další služby s přidanou hodnotou.