T-Mobile přebírá maloobchodní zákazníky Českých Radiokomunikací

16. 9. 2009

Sdílet

Tato smlouva ještě podléhá schválení ze strany Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Součástí transakce bude prodej aktiv v segmentech SME (malé a střední podniky), SoHo a rezidenčních zákazníků, jakož i převzetí části vysoce kvalifikovaných zaměstnanců Českých Radiokomunikací. K síti Českých Radiokomunikací bylo konkrétně k 31. prosinci 2008 připojeno více než 170 000 zákazníků.

Pro stávající maloobchodní zákazníky Českých Radiokomunikací, kteří se stanou klienty operátora T-Mobile, má být podle dostupných informací transakce výhodná: budou jim poskytovány služby ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako doposud, navíc získají přístup k výhodám, jež T-Mobile nabízí svým zákazníkům.

T-Mobile již letos v březnu převzal po vzájemné dohodě rezidenční zákazníky společnosti GTS Novera a jeho cílem je stát se podle Rolanda Mahlera integrovaným fixně mobilním operátorem, neboť tento model skýtá více strategických možností než jen orientace na mobilní řešení. Naopak České Radiokomunikace se nyní chtějí dále orientovat primárně na velkoobchod, vysílání a korporátní segment ve snaze více se odlišit a vyprofilovat na českém telekomunikačním trhu.

Našli jste v článku chybu?