Zákazníkům budou od soboty k dispozici kombinace hlavních služeb, ze kterých si mohou sestavit svůj ideální tarif a cena se jim vždy přizpůsobí. Pro lepší orientaci mezi nimi nabízí Vodafone deset inspirativních příkladů, které připravil a otestoval ve spolupráci se svými zákazníky s různými potřebami. Každý si na jejich základě může doladit kombinaci, která mu nejvíce vyhovuje. Všichni zákazníci si také mohou snadno, bezplatně a opakovaně kombinaci tarifů měnit podle svých aktuálních potřeb.
"Na vývoji nových tarifů se podílelo více než 1500 našich zákazníků," říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Ti nám jasně řekli, že chtějí neomezené služby. Dále chtěli služby, které si mohou podle potřeby kdykoli měnit, a to vše bez úvazku na dlouhá léta. Nové Tarify na míru všechny tyto požadavky splňují."
Tarif na míru si zákazníci mohou sestavit z následujících komponent:
• 1 - 4 oblíbená čísla v síti, kterým budou volat a SMSkovat neomezeně.
• 1 - 4 oblíbená čísla ze všech sítí, kterým budou volat a SMSkovat neomezeně.
• Počet volných minut do všech sítí.
• Počet volných SMS do všech sítí.
• Datový tarif.
• Firemní zákazníci si mohou aktivovat neomezené volání a SMS v rámci firmy.
S uvedením Tarifů na míru dochází zároveň ke změně dotační politiky telefonů v portfoliu Vodafonu. Výše dotace se nově určuje celkovou měsíční útratou za poplatky za všechny služby s měsíčním paušálem, tedy včetně datových. Dosud se dotace určovala podle útraty pouze za hlasové služby.