TP-Link nově nabízí svou technickou podporu v češtině

4. 2. 2013

Sdílet

Zákazníci společnosti se budou moci v případě jakýchkoliv dotazů týkajících se produktů TP-Link obrátit buďto na jednu z následujících e-mailových adres: podpora@tplinkpartner.cz či support@tplinkpartner.cz, případně na telefonní linku (+420) 245 008 103. Obě tyto služby fungují v pracovních dnech od 9:00 do 18:00. Zákazníci se první odpovědi dočkají nejpozději do 24 hodin.

Obě služby jsou k dispozici jak pro koncové zákazníky, tak pro prodejní partnery TP-Linku. Mezi předměty řešení se řadí předprodejní poradenství, ověření kompatibility s produkty třetích stran či dotazy týkající se praktických zkušeností s provozem zařízení TP-Link. Pro urychlení vyřízení dotazu je třeba, aby zákazníci co nejpřesněji identifikovali produkt, s nímž potřebují poradit. Jestliže je potřeba řešit síťové problémy, je dobré znát svého poskytovatele připojení.

Zdroj: TZ TP-Link

Našli jste v článku chybu?