Konkrétně představil sérii zařízení s názvem Neffos, která by se na vybraných globálních trzích měla začít prodávat ještě někdy v únoru. Prodej smartphonů v České republice ani na Slovensku však TP-Link alespoň prozatím neplánuje.
Výrobce postavil řadu Neffos konceptuálně hlavně na intuitivním a uživatelsky přívětivém rozhraní se snadným ovládáním. Zároveň jde vidět, že má zkušenosti se sítěmi a konektivitou obecně, protože jeho smartphony jsou připraveny na komunikaci s jinými inteligentními zařízeními zapojenými do internetu věcí a jsou schopny se zapojit do digitálního ekosystému při využití standardních protokolů.
Podle analýzy firmy IDC z loňského roku činil globální podíl společnosti TP-Link na celosvětovém trhu Wi-Fi zařízení 42,9 % s velkým náskokem nad konkurencí. Podniku s takovým úspěchem ve svém primárním oboru pro další růst samozřejmě nezbývá nic jiného, než se poohlédnout do jiných segmentů.
Do Česka ani Slovenska se řada Neffos od TP-Linku (alespoň oficiálně) prozatím nepodívá. Pozdější nástup zařízení na tyto trhy však vůbec není vyloučen.
Zdroj: TZ TP-Link