Vizitky dražila kalifornská střední škola Marin School v rámci každoroční aukce, jejímž cílem je vybrat co nejvíce finančních prostředků na provoz školy. Není asi třeba dodávat, že vizitky se staly v aukci předmětem, o nějž byl největší zájem - v online aukci, jíž se účastnili lidé z celého světa, bylo učiněno celkem sedmačtyřicet příhozů. „Naším cílem bylo získat v této aukci 10 000 dolarů, čehož jsme dosáhli,“ uvedla ředitelka pro komunikaci v Marina School Sierra Antonio.
Vizitky do aukce věnovala rodina dítěte, které navštěvuje zmíněnou školu. Členové této rodiny se k nim dostali tak, že pro Steva Jobse řadu let dělali catering a podle vlastních slov neměli žádné tušení o tom, jaká by mohla být jejich cena. Vizitky jsou pro sběratele hodnotné v tom, že zachycují Jobsovo působení nejen v Apple, ale také ve dvou dalších společnostech, které řídil - Pixaru a NeXTu.