Dva anonymní zdroje pro portál The Information uvedly, že tržby YouTube z reklamy v minulém roce činily 3,5 miliardy dolarů. Po zaplacení dodavatelů obsahu se toto číslo snížilo na 1,5 miliardy. I když jde o velkou sumu, která je důkazem toho, že YouTube vydělává, v porovnání s celkovými příjmy Googlu jde jen o pomyslnou kapku v moři. Příjmy YouTube totiž tvoří jen 7 % z celkových 58 miliard tržeb Googlu v loňském roce. Šéfka AdSense a AdWords Susan Wojcickiová si je toho vědoma, a tak před před pár měsíci prohlásila, že je potřeba tržby YouTube navýšit.
Další oblast, na niž se YouTube údajně zaměřuje, je počet měsíčních zhlédnutí videí. Předtím, než bývalý šéf YouTube Salar Kamangar odešel ze své pozice, nastavil cíl, aby celkový počet hodin za měsíc strávených sledováním videí na YouTube vzrostl ze sta milionů v roce 2012 na jednu miliardu v roce 2016. V současné době uživatelé sledováním videí každý měsíc stráví asi tři sta milionů hodin.
Zdroj: Techspot