Twitter chce lépe číst chování svých uživatelů

14. 6. 2010

Sdílet

Twitter koupil společnost Smallthought Systems, která se zabývá sledováním chování uživatelů na webových stránkách. Otázkou je, co to znamená pro uživatele této oblíbené sociální sítě. Twitter na svém blogu vysvětlil, že schopnost analyzovat miliony zpráv, které každý den přes jeho sociální síť putují, se "stala významnou částí" vylepšování jeho služby s tím, jak se síť rozrůstá. Dick Costolo z Twitteru vyčíslil, že Twitter každý den zpracuje více než pětašedesát milionů statusů od 190 milionů uživatelů.

Akvizice společnosti Smallthought Systems je jen jednou z mnoha, kterou Twitter v poslední době provedl. Hlavním cílem společnosti je podle všeho lepší analýza statusů, které lidé na síť vkládají. To by se podle expertů mohlo hodit především firmám, jež chtějí na Twitteru inzerovat. Pokud tyto totiž ze statusů budou moci jednoduše vyčíst, o co mají jednotliví uživatelé zájem, mohou lépe zacílit svou reklamu.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?