Kredit poslední záchrany se jmenuje nová služna Vodafonu. Pokud vám dojde kredit na předplacené kartě, jejím aktivováním vám operátor zapůjčí padesátikorunový kredit, který můžete protelefonovat.
Po nabití kreditu se splatí dluh navýšený o pětikorunový poplatek za poskytnutí služby. Novinku lze po každém splacení opakovaně využít. Službu mohou po vzoru zahraničních poboček Vodafonu využít zákazníci, kteří jsou u operátora alespoň tři měsíce. Další podmínkou je dobití kreditu v hodnotě minimálně 500 Kč a jejich zůstatek je nižší než 50 Kč. Služba jim je automaticky nabídnuta vždy, když chtějí uskutečnit hlasový hovor. Nabídku stačí pouze potvrdit, není nutné volat na zákaznickou linku.
Podobnou službu nabízí svým zákazníkům také O2, jen s názvem O2 rezerva. Operátor zapůjčuje svým klientům třicetikorunu a v případě vrácení peněz do sedmi dnů je služba zdarma. Pokud je doba výpůjčky delší, O2 účtuje stejně jako Vodafone pětikorunu. Podmínkou je samozřejmě mít předplacenou O2 kartu, a to déle než půl roku a za poslední dva měsíce dobito minimálně za 200 korun.
T-Mobile nic nepůjčuje, ale umožňuje posílat klientům bez kreditu textovou zprávu na různá čísla s prosbou o zpětné volání. O zpětné volání můžete požádat maximálně pětkrát. Poté již není možné službu využít a je nutné si Twist kartu dobít. Po dobití Twist karty a opětovném vyčerpání kreditu je možné o zpětné volání opět požádat nejvíce pětkrát.