Právníci ze společnosti Hogan Lovells, u nichž si Uber vypracování zprávy zadal, zjistili, že společnost má správně nastaveny všechny interní kontrolní procesy týkající se ochrany dat uživatelů. Ochrana soukromí uživatelů by se však podle zprávy dala zlepšit novými školeními zaměstnanců, zjednodušením pravidel používání služby pro zákazníky a několika dalšími opatřeními. Uber na svém blogu krátce po vydání zprávy oznámil, že společnost podnikne potřebné kroky doporučované ve studii. Uber se snaží zlepšit si svou image poté, co jeden z jeho vysokých představitelů v listopadu minulého roku přišel s nápadem zdiskreditovat novináře, kteří o službě píší negativně.
Následně vyplynulo na povrch, že představitelé Uberu také používali tzv. "God View" ke sledování cest konkrétních uživatelů - především vybraných novinářů. Na společnost se následně snesla vlna kritiky ze všech stran. Podle Hogan Lovells Uber nyní "investuje o poznání více peněz do interního programu na ochranu dat než jiné společnosti o srovnatelné velikosti v témž sektoru". Uber v současné době nabízí služby v 54 zemích světa, v řadě z nich se však potýká s odporem běžných taxikářů, ale i vlád.
Zdroj: Reuters