Varianta 3.1 rozšiřuje možnosti aplikace Microsoft Outlook 2010 o zápis e-mailů, kalendářových záznamů či úkolů do vybrané databáze systému Byznys ERP ve formě Přijaté/Vydané korespondence, kontaktu k obchodnímu partnerovi, kalendářového záznamu nebo úkolu.
BO dále využívá vlastností produktu Microsoft Word 2010 – tzv. placeholderů, s jejichž pomocí lze vytvářet, upravovat a ukládat šablony dokumentů MS Word do systému Byznys ERP stejným způsobem, jako by uživatel pracoval přímo s formulářem v systému.
S pomocí modulu Byznys Office je uživatel schopen také zapisovat přímo do psaných dokumentů MS Office (verze 2007 a 2010) informace známé ze systému Byznys ERP. Přidáním se korespondence uloží na disk či do centra sdílení dokumentů a zároveň i jako nový záznam v systému Byznys ERP, a to včetně příloh DOC či DOCx. Stejným způsobem je možné zpracovávat korespondenci přijatou, vlastní objednávky, záznamy o kontaktech či o interních informacích společnosti. BO umožňuje i generování přijatých faktur v Outlooku z formátu ISDOC.
Mezi výhody spojení Office aplikace se systémy Byznys ERP patří také práce v jednotném prostředí. Uživatelům tím odpadá neustálé přepínání mezi kancelářskou aplikací a ERP produktem.
„U středně velkých organizací máme spočítáno, že při nasazení produktu Byznys Office může organizace uspořit jen na mzdových nákladech i několik set tisíc korun ročně. Vycházeli jsme z předpokladu, že uživatelé používají kancelářské aplikace ke správě emailových zpráv, psaní korespondence a přípravě smluv, kde se pouze aktualizují údaje,“ uvedl Vlastimil Fousek, vedoucí vývojového a analytického oddělení společnosti J.K.R.