V USA vyšel časopis Forbes s přístupovým bodem Wi-Fi

25. 4. 2013

Sdílet

Tuto neobvyklou formu přílohy k časopisu zvolila společnost Microsoft, která tak chce upozornit na výhody své cloudové kancelářské Office 365.

Před několika dny proběhla podobná reklamní kampaň Microsoftu ve Velké Británii, kde ovšem byly přístupové body Wi-Fi k dispozici „jen“ v metru, taxících a městských parcích.

Bezplatný směrovač je schopen pracovat v aktivním režimu až tři hodiny. Napájen je pomocí vestavěné baterie, kterou lze dobíjet přes port micro USB. Zařízení se připojí k operátoru mobilní sítě T-Mobile. Služba je k dispozici 15 dnů po aktivaci.

Časopisy vybavené síťovou přípojkou jsou opatřeny speciální nálepkou, která upozorňuje na „Bezplatné Wi-Fi uvnitř“. Počet výtisků s touto neobvyklou přílohou nebyl zveřejněn, nedostali jej ale údajně ani všichni předplatitelé časopisu.

Podle několika majitelů časopisu s přiloženým přístupovým bodem je možné připojit se pomocí Wi-Fi k Internetu, ale dostupné jsou pouze stránky na webech společnosti Microsoft. Některým kutilům se ovšem již údajně podařilo proniknout do útrob zařízení a toto omezení odblokovat.

I když připojení k Internetu je jako příloha k časopisu poměrně inovativní, nejedná se o první elektroniku přiloženou k časopisu. Několik časopisů již bylo v minulosti vybaveno například malými přehrávači s displeji, které zobrazovaly reklamy.

Například americký časopis Entertainment Weekly vydal již několik čísel s vestavěným displejem, který zobrazuje reklamy společností Pepsi a CBS. Naposledy, loni na podzim, se na displeji kromě reklamy zobrazovaly i aktuální tweety z mikroblogu jedné televizní stanice, a proto byl vybaven mobilním modemem pro sítě 3G.

Našli jste v článku chybu?