Vlastní řešení integrovaného místa prodeje, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu nebo katalogu, vyvinulo Fujitsu. Novinka zajistí také integraci s řešeními SAP.
Novinka má zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.
Fujitsu tvrdí, že kvůli tomu, že si zákazníci oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím více zdrojů a kanálů, se prodejci vystavují riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a neodhalí příležitosti pro zvýšení prodejů.
Díky novému řešení tak prý obchodníci budou schopni například přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je k dispozici lokálně.