Vícekanálový prodej v reálném čase umožní novinka od Fujitsu

13. 2. 2013

Sdílet

Vlastní řešení integrovaného místa prodeje, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu nebo katalogu, vyvinulo Fujitsu. Novinka zajistí také integraci s řešeními SAP.

Novinka má zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.

Fujitsu tvrdí, že kvůli tomu, že si zákazníci oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím více zdrojů a kanálů, se prodejci vystavují riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a neodhalí příležitosti pro zvýšení prodejů.

Díky novému řešení tak prý obchodníci budou schopni například přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je k dispozici lokálně.

Našli jste v článku chybu?