Virtuální měna Facebook Credits nachází využití už i v českých sociálních aplikacích

8. 11. 2010

Sdílet

Od dnešního dne tak mohou její uživatelé a hráči používat Facebook Credits k nákupu virtuálního zboží. Největší sociálních hry na Facebooku využívají právě tuto možnosti.

Facebook začal systém nové virtuální měny Facebook Credits testovat již v srpnu loňského roku. Do budoucna má jít o univerzální platební systém pro všechny hry a aplikace využívající možností Facebook Platform. Do konce letošního října se pak dalo s Facebook Credits platit ve zhruba 200 největších Facebookových her od 75 vývojářů.

Na začátku listopadu přišlo dlouho očekávané zpřístupnění Credits většímu počtu menších vývojářů. Dá se očekávat, že počet podporovaných her se v nejbližších dnech rozšíří řádově ze stovek na tisíce. Jednou z prvních her v další vlně rozšiřování Facebook Credits se stala i hra Bzoonk Bar.

Facebook Credits si hráči mohou nabít prostřednictvím řady platebních metod: přes platební karty, PayPal, nebo také pomocí SMS (aktuálně je k dispozici více než 80 různých platebních možností). Využití Facebook Credits je široké, uživatelé je mohou používat napříč největšími sociálními hrami na Facebooku - FarmVille nebo Mafia Wars od společnosti Zynga, Social City a Mobsters od společnosti Playdom, Pet Society či Restaurant City od společnosti Playfish (Electronic Arts) a ve stovkách dalších.

Bzoonk Bar je manažerský simulátor vlastního virtuálního baru. Hráč má v Bzoonk Baru možnost spravovat vlastní virtuální bar, stará se o zaměstnance i o hosty, objevuje a připravuje nové nápoje, zvyšuje návštěvnost baru reklamou, hledá nové štamgasty, dekoruje a rozšiřuje si bar - to vše s pomocí svých přátel na Facebooku. Beta verze hry byla spuštěna na začátku září.

Našli jste v článku chybu?