VMware má nové funkce u Workspace ONE

Digitálního pracovní prostředí Workspace ONE nově využívá analytické informace ke zlepšování uživatelské zkušenosti a prediktivnímu zabezpečení v neohraničeném prostředí. Nová cloudová služba Workspace ONE Intelligence, která je již celosvětově k dispozici, se integruje s platformou Workspace ONE a shromažďuje a analyzuje data o uživatelích, aplikacích, sítích a koncových bodech.

VMware má nové funkce u Workspace ONE


Společnost VMware zároveň představila řešení Workspace ONE Trust Network, které propojuje data a analytické výstupy z Workspace ONE s řadou důvěryhodných bezpečnostních řešení poskytovaných externími partnery pro doručení prediktivního a automatizovaného zabezpečení.

V neposlední řadě VMware představil Workspace ONE AirLift – novou technologii pro správu Windows 10, která zákazníkům pomůže modernizovat přístup k řízení životního cyklu počítačů (PCLM).

„Vybavení zaměstnanců technologiemi a přístupem k datům a systémům je základním předpokladem digitální transformace. Poskytování nástrojů zvyšujících produktivitu zaměstnanců však přidává na složitosti IT prostředí. Kvůli rostoucímu počtu aplikací, zařízení a sítí a zániku bezpečnostního perimetru vzrůstá i riziko kybernetických hrozeb,“ vysvětluje Sumit Dhawan, viceprezident společnosti VMware a generální ředitel divize řešení pro koncové uživatele.

„Naše nová platforma digitálního pracovního prostředí s využitím analytických informací za podpory ekosystému našich partnerů pomohou zákazníkům využít poznatky, automatizaci a prediktivní zabezpečení ke zjednodušení provozu, detekci a neutralizaci hrozeb a zároveň zvýšení efektivity a komfortu práce pro uživatele.“

Nová cloudová služba Workspace ONE Intelligence se integruje s platformou Workspace ONE a shromažďuje a analyzuje data o uživatelích, aplikacích, sítích a koncových bodech. Je vybavená rozhodovacími algoritmy, které na základě dat poskytují okamžitě využitelná doporučení a možnost automatizace.

Takovéto inteligentní digitální prostředí dokáže zlepšit zákaznickou zkušenost tím, že umožňuje IT odhalovat a aktivně řešit problémy dříve, než negativně ovlivní produktivitu, nastavovat uživatelsky přívětivá pravidla přístupu a poskytovat konzistentní uživatelskou zkušenost na různých zařízeních a platformách a zároveň snižovat bezpečnostní rizika.

Úvodní foto: Fotolia © monsitj










Komentáře