Vodafone chce díky franšízám zdvojnásobit počet prodejen
Do dvou let chce Vodafone díky franšízám zdvojnásobit počet svých značkových obchodů ze současných 63 na více než 130. Zároveň plánuje otevřít desítky kiosků a prodejních koutků v obchodech. V současnosti lze produkty a služby Vodafonu v České republice koupit na více než 5500 prodejních místech. Nové prodejny budou oproti stávajícím obchodům zaměřeny i více na firemní zákazníky. Součástí obchodů bude rovněž tzv. „červený telefon“, díky němuž se zákazník může přímo spojit s živým operátorem.
Pilotní provoz prvních prodejen začne Vodafone otevírat od dubna do srpna 2010. Poté bude pravidelným tempem počet prodejen navyšovat o 2 až 3 obchody měsíčně. Zájemci o provozování partnerských prodejen se mohou přihlásit na webových stránkách Vodafonu, kde vyplní dotazník pro potenciální obchodní partnery.
Obchodní partneři si mohou vybrat ze 3 forem franšíz:
• Značková prodejna (do dvou let jich Vodafone plánuje přes 60)
• Prodejní kiosek (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)
• Prodejní koutek v obchodě, tzv. „shop in shop“ (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)