Hlavní navigace

VoIP volání realizované přímo z firemního Outlooku nabízí řešení od Ipexu

6. 5. 2010

Sdílet

Službu Voipex pro OCS uveřejnila společnost Ipex. Určena je pro firmy využívající Microsoft Office Communications Server, kterým umožní volat přímo z aplikací jako Outlook nebo Office Communicator. To podle dodavatele významně zvyšuje efektivitu firemní komunikace.

Volání je přitom realizováno buď s nově přidělenými telefonními čísly, nebo se zachováním telefonních čísel zákazníka. Voipex pro OCS vyžaduje umístění hardwarového zařízení v lokalitě zákazníka a je už zahrnuto v ceně služby (včetně instalace, konfigurace, zprovoznění a vzdáleného aktivního dohledu a managementu). Služba samozřejmě zachovává všechny výhody IP telefonie jako bezplatné volání mezi různými lokalitami a na zhruba milion telefonních čísel v ČR (v rámci sítě Voipex a propojených sítí) nebo zvuk ve vysokém rozlišení (s využitím kodeku G722).

Například podle studie z SIS International Research zpracované na zakázku společnosti Siemens Enterprise Communications traví až 70% respondentů v malých a středních firmách do 400 zaměstnanců v průměru 17,5 hodin týdně řešením problémů spojených s překážkami a prodlevami v komunikaci.

„Služba VOIPEX pro OCS je cestou, kterou mohou české firmy nejen významně uspořit na volání, ale především získat výrazně efektivnější firemní komunikaci,“ říká Petr Chruňák, předseda představenstva společnosti Ipex.

Našli jste v článku chybu?