Volný ukončuje poskytování přístupu k internetu, zbylé zákazníky přebírá Telefónica O2

15. 2. 2011

Sdílet

Telekomunikační operátoři spolu uzavřeli dohodu, na jejímž základě převezme O2 více než 13 000 nových zákazníků. Důvodem je ukončení poskytování služby přístupu k internetu společností Volný. O změně poskytovatele budou zákazníci informováni dopisem v průběhu února. Parametry i cena připojení se zákazníkům nezmění.

„V návaznosti na naši dlouhodobou strategii jsme již koncem roku 2010 převedli služby poskytované firemním zákazníkům naší sesterské společnosti Dial Telecom. V segmentu rezidentních zákazníků rozhodli ukončit poskytování služeb, které nejsou provozovány na naši infrastruktuře a u nichž nebyl prostor pro udržení dlouhodobé ziskovosti. V souladu s touto strategií se nyní společnost Volný dohodla s O2 na převodu zákazníků, kteří využívali internetové připojení. Rádi bychom našim zákazníkům poděkovali za dosavadní spolupráci. Věříme, že jim spojení s jedním z nejvýznamnějších telekomunikačních operátorů přinese nejen kvalitní služby, ale také řadu benefitů,“ říká Aleš Zeman, předseda představenstva společnosti Volný.

Do 16. března 2011 budou zákazníci obsluhováni společností Volný. Poté budou postupně převáděni do systémů O2. Proces potrvá zhruba pět měsíců. Konkrétní datum změny poskytovatele má být zákazníkovi oznámeno v adresovaném dopise.

Našli jste v článku chybu?