Hlavní navigace

Vyhledávání ano, reklamy ne, říká Facebook na spolupráci s Microsoftem

8. 2. 2010

Sdílet

Facebook se zbavuje reklamních modelů Microsoftu

Vyhledávací technologie Microsoft Bing budou ještě více integrovány do sítě Facebook, obrazové reklamní moduly Microsoftu však ze společenské sítě do konce měsíce úplně zmizí. To vyplývá z nedávného rozhodnutí představitelů Facebooku.

Microsoft se až doposud staral o prodej velké části obrazové i textové reklamy na Facebooku, což se má ale změnit. Během následujících týdnu přejde správa obrazové reklamy plně pod zaměstnance společenské sítě. Textová reklama však zůstává stále v režii Microsoftu.

Facebook Microsoftu vynahradil ztrátu privilegií v obrazové reklamě rozšířením smlouvy o poskytování vyhledávacích služeb. Technologie Microsoft Bing totiž až doposud zajišťovala vyhledávací služby "jen" pro americké uživatele společenské sítě. Nyní však budou přes Bing vyhledávat členové Facebooku z celého světa. Microsoft také uvedl, že nabídne i určité dodatečné služby svého Bingu, doposud je však nespecifikoval.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?