Řešení Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další.
Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou součástí jejich byznysu – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. V modulu Byznys Online zlepšení doznala optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím vyšší efektivitu a rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování.
Do prostředí Byznys Online byl také nasazen asynchronní grid. Zpracování tohoto gridu je zhruba 2x rychlejší než u staré varianty. Nově také přibyla podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online je mimo jiné možné plně ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.
Součástí změn je i respektování legislativních změn – příkladem může být Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) nebo Kontrolní hlášení.