ČEZ (www.cez.cz) přitom žebříčku kraloval v uplynulých letech, ale letos se propadl s 60,8 body až na třetí místo za Czech Coal (www.czechcoal.cz, 62,8 bodu) a zmíněnou Českou poštu (www.ceskaposta.cz, 64,8 bodu).
Pořadatelem akce je společnost Dobrý Web ze skupiny Internet Info, která se zaměřuje na optimalizaci webů. Kromě hlavního žebříčku, jenž zahrnuje pouze ekonomicky nejsilnější subjekty, má soutěž i dílčí žebříčky podle kategorií působení firem. Ty mají následující vítěze:
Auto-moto: Amilo Car (www.amilocar.cz, 63,5 bodu)
IT: Technodat, CAE-systémy (www.technodat.cz, 72,2 bodu)
Telekomunikace: Ipex (www.ipex.cz, 60 bodů)
Finance: Hypoteční banka (www.hypotecnibanka.cz, 61,8 bodu)
Obchod: Freeport Leisure Czech Republic (www.freeport.cz, 73 bodů)
Průmysl: ETA (www.eta.cz, 62,5 bodu)
Energetika: Czech Coal (www.czechcoal.cz, 62,8 bodu)
Služby: Telefónica O2 Czech Republic (www.o2-tv.cz, 68,5 bodu)
E-shop: Global Wines (www.global-wines.cz, 71,8 bodu)
Potravinářství a gastronomie: Hero Czech (www.detskavyziva.cz, 74 bodů)
Transport: Česká pošta (www.ceskaposta.cz, 64,8 bodu)
Microsite: Olympus Czech Group (www.stansetvaripen.cz, 73,8 bodu)
Marketingový nástroj: Telefónica O2 Czech Republic (www.odmenazadobiti.cz, 82,1 bodu)
Soutěž má dále tři speciální ceny, které letos získaly firmy:
Designová trefa: AZ Catering services (www.pivovargroll.cz)
Marketingová trefa: Vivantis (www.hodinky.cz)
Uživatelská trefa: Global Wines (www.global-wines.cz) a Amilo Cars (www.amilocars.cz)
Kompletní žebříčky najdete na stránkách projektu WebTop100 na adrese http://www.webtop100.cz/soutez/vysledky.