Nové statistiky zveřejnil šéf společnosti Jan Koum, který k tomu řekl, že WhatsApp má 600 milionů aktivních uživatelů, přičemž konkurence jako Kik či Line zpravidla zveřejňuje pouze počty registrovaných uživatelů. Je potom obtížné srovnávat, do jaké míry jsou jednotlivé služby opravdu populární. V únoru tohoto roku WhatsApp evidoval necelou půlmiliardu uživatelů. Jen o čtyři měsíce později již společnost hlásila překročení milníku 500 milionů aktivních měsíčních uživatelů.
WhatsApp má jistě dál kam růst. V současné době je aplikace v prvním roce dostupná zdarma, následně uživatel musí za její používání platit v přepočtu asi dvacet korun ročně. Jen pět let starý WhatsApp zatím nevyužívá jiných možností příjmů, takže experti předpokládají, že v budoucnu se i v této aplikaci začnou zobrazovat reklamy. I když prozatím Koum reklamy vylučuje, po uzavření akvizice Facebookem později v tomto roce již současný šéf nemusí mít při udávání dalšího kurzu společnosti takovou svobodu.
Zdroj: Techspot