Tržby Y Soft Corporation ve fiskálním roce 2018 (7/2017 – 7/2018) vzrostly o 45 % na 45 milionů dolarů včetně předplatného, tedy na necelou miliardu korun. Podle vedení Y Softu stojí za růstem cenový model založený na poskytování software jako služby (SaaS) a firemní strategie přechodu na multi-produktovou platformu.
Společnost představila ve fiskálním roce 2017 YSoft SafeQ 6 jako komplexní platformu. Rozšířila tak hlavní produkt YSoft SafeQ (spočívající ve správě tisku) o nové služby, například digitalizaci dokumentů a správu 3D tisku. Nástroj také začala později dodávat rovnou s 3D tiskárnou. Letos tvořily služby digitalizace dokumentů už 5 % celkových tržeb společnosti, což představuje 15 % z celkového nárůstu objemu prodeje. Rozhodnutí Y Softu být prvními na trhu s nabídkou softwarových i podpůrných služeb ve formě předplatného mělo také dopad. Fiskální rok 2018 přinesl navýšení uzavřených smluv o předplatném služeb meziročně o 400 %.
Nabídka platformy YSoft SafeQ 6 měla dopad také na počet zákazníků, který vzrostl z 15 000 na 16 000. Zároveň většina stávajících zákazníků modernizovala na novou verzi. Schopnost YSoft SafeQ splnit požadavky na škálovatelnost a globální požadavky se projevila nárůstem počtu velkých klientů. Y Soft sleduje žebříček Global Fortune 500. Zastoupení zákazníků Y Softu tvořilo ve fiskálním roce 34 %, o 3 procentní body více než v roce 2017.
Strukturu tržeb Y Softu tvoří software (31 %); podpora a služby (40 %); a hardware, včetně doprovodných produktů pro YSoft SafeQ – například externí terminály, čtečky karet a 3D tiskárny (21%). Smlouvy o předplatném zahrnující software a podporu představovaly 8 % celkového objemu prodeje.